Saturday, 19 May 2012

Siti Alimah


SITI ALIMAH!!
“Kau tidur eh pompuan? Itu saja yang kau tau buat atas katil ni? Sial” –nasi kosong berinti ikan kembung goreng bungkus di letak di atas meja di tepi katil. Kek asin di dalam kotak dibuka dan diletak di atas meja kecil. Lima batang lilin di benam tegak di atas muka kek. Aku nyalakan.

“SITI ALIMAH!! Bangun kau, tengok sini, apa aku beli untuk kau. Hahaha. Ini semua hadiah atas servis yang kau beri untuk aku sejak dua minggu lepas.” –bila kenang balik setiap detik sejak dua minggu lepas, aku nikmati tuntutan sex yang amat puas. Kau hebat, tapi sayang, prestasi kau makin merudum. Bergerak-gerak sekujur tubuh lemah bogel di atas katil. Tapi sayang, hanya mampu menggerakkan badan sedikit kekiri sedikit kekanan, mungkin kerana kedua dua tangan gebunya di ikat kemas di kepala katil queen size itu.

Kumat kamit mulut perempuan tu macam nak bicara sesuatu. Tapi yang dengar hanya bunyi yang tak punya erti kerna dicengkam kain yang diikat kemas.  –kenapa ni pompuan? Hahaha. Kau nak lagi ya? Hahaha. Sudahlah. Aku dah penat dah sejak dua minggu ni. Sempena hari bermakna ini, aku akan bebaskan kau. Bebas dari aku, dari suami kau, dari dunia tunggang terbalik ni, sebab kau punya servis pun makin hari makin kurang kick. Hahaha.

Malam ni aku akan bebaskan kau. Aku rasa dah cukup dosa aku ni. Biarlah dosa selepas ni takda kena mengena dengan kau. Aku kangkangkan kaki kau, aku ikat kaki kiri dan kaki kanan di penjuru katil kiri dan kanan. Kemas. Di cium lembut di dahi, dijilat halus di pipi. Tuih!. Masin. Mesti kesan dari air mata di pipi yang dah lama kering.  Tak semena berair semula air mata kau. –Alimah Alimah, kau ni kuat nangis ya? Tak kering kering kantung air mata tu? Bodoh.
Sasaran utama aku hanya di segitiga emas. Lighter dalam kocek seluar lusuh di seluk, di ambil. –“hah, memang rezeki kau Alimah. Haha.” Aku nyalakan, aku acu perlahan lahan ke bulu bulu di sekitar vagina. Hangit . tergerak gerak badan kau. Sabar Alimah, sabar. Izinkan aku menikmati tubuh kau untuk kali akhir.  Ah. Dah tinggal separuh lilin atas kek. Babi.

Aku ambil ridset, aku hala ke vagina, aku nyalakan api dari lighter, aku sembur ridset tepat ke arah vagina. Panas jari aku, tapi panas lagi kau punya aku pikir. Berdecit sedikit darah keluar dari vagina. Bergigil badan. Tak lama.Terdiam. Senyap. –“hey! Dah mampos dah? Ah kau. Selalu bikin aku jadi tak puas.”.  Lapan minit. Sekejap saja. Kau sudah diam di situ. Aku tekan tekan vagina. Masih panas berasap.  Aku cubit, terkutil sedikit isi. Eeyek!.  Tapi lembut. Aku benamkan pisau plastic untuk kek ke vagina. Aku cungkil. Terkopek lagi banyak isi. Aku kupas kulit, aku ratah isi. Ermph.. Kenyal. Tuih. Takda lah sedap mana. Mungkin tak ada garam atau sos bbq.

Bosan. Nadi kau dah tak bedenyut. Mungkin silap aku terus hala ke vagina.atau mungkin tuhan memang nak ambil kau awal. Semua ikatan aku buka. Ternganga mulut kau. Jijik! Dengan kesan lidah dikerat dua hari lepas. Aneh pula jari kau tanpa kuku kan Alimah. Patutnya aku kalerkan hujug jari kau dengan pewarna, baru  nampak cantik, baru terlindung isi kuku tu.“

Semoga kau bertemu semula laki kau di dunia sebelah sana ya Alimah.
Lilin dah pun terpadam.
Kek yang tertulis Selamat Hari Ibu dibiarkan di atas meja.

9 comments:

Anonymous said...

jangan sampai cerita cikgu suraya aki tukar jadi nama kau !

AzlynnAyein said...

Erkkk , psycho ! HAHA btw , thumbs up ! :)

Aqim said...

celaka.
ngeri sungguh cerita si ubi ni.

Ubi Snyder said...

cekgu suraya? erm... sound naiss.. :)

anis madu said...

cerita ubi ni mesti nak ada unsur seks. dah lah aku belum cukup umur dewasa lagi. heh

tapi tapi memang ngeri jugak lah. jujur aku cakap aku tak baca sampai habis pun. haha!

si robot comel said...

psiko ke?hahaha

eszyamin said...

jap jap maknanya Siti Alimah ni ibu dialah..celaka punya anak..neraka la tempat dia..

Anonymous said...

not bad ex roommate ku..

peah said...

kesian alimah. celaka *emosional

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...