Tuesday, 15 May 2012

Tema: Ngeri


tiada apa yang lebih mengerikan selain daripada karya agung penulis sindiket komrad. nantikan...

10 comments:

Ubi Snyder said...

tak sabar gua nak koyak vagina sampai ke pusat lalu di simbah asid ke klitoris.

anis madu said...

peh! ngeri gila cerita ubi. kahkah!

Wawa.Wafiyyah said...

mcm kenal je kalau ayat2 mcm ubi tu

Aqim said...

ngeri gila woii komen ubi!

Ubi Snyder said...

gua nak cukur bulu kening piah.. geram pulak tengok ha.. gua nak pow budak laki yg isap rokok atas komen gua ni.. utk anis, gua nak cabut mole dia.. hahahaha..

semoga kalian mimpi ngeri sambil basah

cha'e said...

gua menanti dan terus menanti ..

eszyamin said...

nak tgk ngeri tahap mana? lau x ngeri aku culik salah sorang bebudak komrad nih!!

Muhammad Ikhwan said...

harap pakcik-makcik, abang-akak, along-angah sudi jenguk ye. tq

http://sepenaraya.blogspot.com/

peah said...

asal ubi bangang sangat ayat dia? hahah

si robot comel said...

ngeri bila aku dah start fikir ngeri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...