Monday, 30 July 2012

Songsang

|Karya Penulis Jemputan|


“Ah..sedap yang..”
“Sedappp.. B, jangan tinggalkan sayang eh?”
“Iya sayang. B janji. I love you sayang..”

Rengekan demi rengekan terus berlalu dan memecahkan suasana hening pagi. Seawal  7 pagi, selesai bersahur, mereka meneruskan aktiviti seperti biasa. Seks. Ya, apa mereka peduli puasa ke tidak. Nikmat yang ada tetap mahu di kecapi. Seperti dialog filem merong mahawangsa, "empangan kalau sudah di buka masakan dapat ditahan air nya" begitu juga dengan pasangan kekasih ini. Hubungan selama 4 tahun lamanya itu tidak dapat di hidu sesiapa. Bahkan teman rapat juga tidak sangka kan apa-apa.

“Hebat sayang berlakon. Semua pun tak pernah hidu.”
“Mesti lah B. Sayang  nak sampai bila-bila dengan B. aummmm.”

Hayunan di teruskan. Setiap titisan peluh dijilat dengan ghairah bagai kucing kehausan susu. Setiap inci tubuh di cakar seperti harimau sangapkan mengawan. Dan setiap tusukan di hayati dengan penuh berahi jeritan jantan. Entah selama 4 tahun itu,beberapa hari saja ibadah puasa mereka jalani. Boleh di hitung mungkin.

Sedang asyik melayari bahtera oleh sang nakhota, pintu bilik di ketuk.

“Maaf, kami mendapat aduan mengatakan anda berdua tidak berpuasa dan mempunyai hubungan istimewa. Sila ikut kami.”

Baju dipakai. Lendiran sempat di hisap dan jilat hingga licin. Takut kempunan. Lantas mereka berpegangan tangan sambil memikirkan alasan untuk di berikan nanti. Tangisan mula menemani mereka. Akhirnya mereka dijatuhkan hukuman dan dimasukkan ke pusat pemulihan akhlak atas kesalahan cinta songsang serta tidak berpuasa. Kini, mereka bukan lagi pasangan gay. Mereka mula menginsafi diri walau kadang kala terbit nafsu untuk di nodai. Ya, cukup.


                                                         *********************


“Setiap amalan kebaikan anak Adam akan dilipatgandakan menjadi 10 hingga 700 kali dari kebaikan yang semisal. Allah ‘Azza wa Jalla berfirman (yang artinya), “Kecuali puasa, amalan tersebut untuk-Ku dan Aku sendiri yang akan membalasnya karena dia telah meninggalkan syahwat dan makanannya demi Aku.” (HR. Muslim no. 1151)



p/s : Jangan mensia-sia kan puasa anda. SALAM RAMADHAN.



Hasil Karya: Seha
Blog: -


7 comments:

peah masih ohsem said...

nokharommm mengganggu minda suci aku

aku said...

untung aku dah bukak puasa masa baca. ternoda sebentar imaginasi aku. haha

pepol said...

adeh,da pikir ikut laen da tadi,hahaha

akem said...

diorang berasmara tu aku boleh terima lagi.
diorang gay? arghhhh! hahaha

Ubi Capella said...

punya lah lama dia hantar, admin baru nak publish. puas aku tunggu karya ni. haha

Anonymous said...

dh xde modal lain lg agknya nk jadikn crita. bln pose ni jgaklah otak kuning nk tlis crita lucah. bosan... lulz

dilladoodledat said...

hubungan istemewa . lolll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...