Thursday, 3 May 2012

Lynas Xeuz

Kaum Xeuz meupakan penguasa terbesar di alam semesta sejak beribu tahun lamanya. Persamaan antara Xeuz dan orang Bumi ialah mereka punyai jantung yang pump darah untuk terus hidup dan ciri fizikal yang sama.
Mengikut kalendar Zordiax, kaum Xeuz, menjelang tahun 3010 semua umat manusia akan mula pupus seorang demi seorang kerana semua lelaki pada tahun itu sudah tak mampu untuk mengeluarkan sperma yang kuat untuk berenang masuk ke ovum perempuan. Manakala perempuan perempuan pada abad itu makin berkurang tiga kali ganda dari lelaki kerana banyak yang mati akibat menggunakan alat pemuas nafsu yang merbahaya. Mengikut mitos, kaum Urax akan datang untuk bunuh dan bakar lelaki lelaki dari kaum Xeuz dan seterusnya akan sebarkan benih ke dalam rahim perempuan Urax dan teruskan legasi Urax untuk menguasai alam semesta.

*****

Oleh demikian, satu pasukan elit tentera Xeuz telah menghantar seorang perempuan suci ke bumi menggunakan mesin masa pada tahun 2014 untuk mendapatkan seorang lelaki yang punyai tahap kesuburan yang tinggi dan seterusnya mengadakan hubungan seksual dan kembali ke tahun 3009 untuk meneruskan legasi Xeuz. Misi ini dilakukan oleh Lynas. 

*****

+Woohoooo, ramai giler woi biawak pasir di sini. selambe cikadak ja diorang pakai bikini sini. (Bain)
-Haha, bongok lah hang. Nak tengok tu janganlah sampai terkeluar biji mata, nanti jatuh ke pasir, pedih. hahaha (Mizi)

+ Giler ko, first time aku nengok pompuan pakai bikini woi, mana tahan beb.
-Dasar jantan pervert!. haha. Jum pi makan dulu, tengok minah saleh baring baring camni bukan keyang pun. tambah dosa sajalah.

Kemain lagi seronok si Bain ni bila nampak minah saleh pakai bikini di tepi pantai. Tercapai lah jugak impian dia nak tengok awek pakai bikini. Pelik aku mamat ni, padahal keluarga semua asal dari Kuala Lumpur, takkan tak dapat tengok cikaro pakai bikini. Oh lupa, Kl takda pantai. 
Minggu ni aku bawa Bain ke Langkawi, sempena cuti semester ni. Dia dah kemaruk sangat nak datang Langkawi. Nak cuti cuti Malaysia katanya, padahal nak cuba nasib tackle belen di Langkawi. 
Hari pertama dan kedua aku dengan dia masih seronok, dua dua ekor kami enjoy di Langkawi, naik hari ketiga aku dah mula muak. Dah habis satu pulau aku pusing, cakap mana tempat aku tak jejak, kabel car?underwaterworld?makam mahsuri?chenang? sampai ke pub pon aku dengan Bain dah jejak. Rasa macam nak balik ke rumah ja sekarang ni, tapi tadi dalam tv ada satu berita tergempar, satu benda seakan akan piring terbang melayang jatuh ke laut berdekatan dengan Pulau Langkawi, dan ombak besar berlaku menyebabkan feri dan boat boat di haramkan untuk beroperasi.

Malam tu aku nampak lagi satu piring tebang jatuh ke kawasan gunung Matcincang. Kaget, ini kali pertama aku tengok kapal alien. Tak sampai dua jam, satu Malaysia dah heboh hal ini, semua jadi kucar kacir, dimana Bain pon aku tak tahu. Yang tinggal di chalet hanya aku. Puas aku telefon bain, tapi tak dapat, line tak ada. Nak hubungi kawan kawan lain pon tak dapat, aku terasa macam dalam globe seakan akan movie battleship. Ternampak aku kelibat beberapa alien yang buruk berjalan musnahkan orang orang di situ. Mereka tembak bagai gerilla, tak ada sasaran tetap. siapa yang nampak, dia tembak. Aku sembunyi di dalam bilik, atau lebih tepat di dalam almari yang ada dalam bilik. Takut, cuak, nak nangis pun ada time tu. Sedar sedar seluar dah basah. Pundek, aku terkencing dalam seluar. Ah, peduli aku, kalau aku terberak sekalipun tak ada yang nak gelakkan aku time ni. Masing masing dah seram.

Dah hampir dua jam aku dalam almari. Tengik. Bau hancing air kencing bercampur peluh menusuk tepat dalam lubang hidung. Suasana hiruk pikuk tadi dah mula tak kedengaran, yang dengar hanya bunyi kayu-simen di makan api. Aku beranikan diri untuk keluar dari kotak hancing tu, aku rela mati dibakar dari mati lemas bau air kencing sendiri. Dia punya bau macam puaka kau tau?
Baju aku tanggalkan, seluar aku londeh, spender aku lurutkan. Bogel. Aku masuk dalam tandas, bersih apa yang patut. Dalam fikiran aku itu jam, Langkawi dah jadi padang jarak padang terkukur. Mungkin aku saja umat manusia yang hidup disitu, atau mungkin di bumi ini. Puas aku monolog sendiri. 

krak, krak, krakkkk.. Bunyi tapak kaki yang makin kuat, aku yakin tapak kaki tu menuju ke aku. Paip air aku tutup, aku capai kain tuala, aku rendam dalam tub mandi biar basah, kemudian aku pusing pusingkan. Aku dah sedia nak libas kain tuala ke alien celaka. 

Pangg!!
Pintu tandas ditolak kuat, terduduk aku atas mangkuk jamban, terkejut dengan bunyi tolakan yang kuat, atau lebih terkejut nampak sebatang tubuh perempuan bogel seperti aku. Cantik. Seksi. Aku jadi tak keruan. 

+erk-hang-ni-sapa?alien? Tersekat sekat suara aku. Kain tuala tadi aku cover 'adik' aku.
-saya Lynas.  Dia pandang tepat ke arah muka aku. Macam di scan habis aku itu jam. Aku pulak tak lepas pandang tengok dua bukit cantik di depan mata.

-awak manusia yang sihat! Satu persatu dia cakap, sah ini alien. Tapi kenapa perlu perempuan? kenapa perlu bogel. ah sudah!

+Hang alien kan?! Babi, apahal hang datang sini! Aku jadi berani, mungkin sebab aku tengok alien ni perempuan barangkali.
- Saya Lynas, saya datang dari Planet Xeus. Saya bukan musuh, saya aman. Mari sini, saya terangkan kepada awak.

Aku berjalan mengikut dia ke katil di dalam chalet. Aku berdiri, dia duduk.

+Apa hang buat kat sini? Kami tak pernah kacau hidup hampa.
- Saya datang dari tahun 3009. Saya bukan musuh. Saya datang untuk cari seornag lelaki yang subur untuk berikan saya zuriat. Kerana lelaki di zaman saya semuanya sudah tak berfungsi. Jika saya tak dapat zuriat menjelang 3010, kaum Xeuz akan pupus. Saya perlukan manusia bumi kerana secara fizikalnya kita sama dan saya juga perlukan jantung untuk terus hidup.

-Habis kenapa perlu porak perandakan bumi? Kenapa tak masuk tivi, cakap nak zuriat? Aku mai petik apa aku cakap itu jam, mungkin marah mungkin takut. Mulut pun main hembus.

+ Itu bukan Xeuz, mereka puak Urax. Mereka jahat. mereka tahu saya datang ke bumi untuk misi ini, mereka akan halang saya, kerana mereka akan masukkan benih mereka dalam ovum saya.

Lynas berdiri, perlahan lahan dia datang ke arah aku, dia pegang lembut tangan aku, perlahan dia cakap, -awak sihat, awak subur, berikan saya benih awak. Please.

Itu jam jugak aku jadi lembut lutut. Terkesima. 

Perlahan lahan dia tanggalkan kain tuala di pinggang aku. Di pegang tepat ke 'adik' aku. serta merta 'adik' bangun. Bibir mulusnya ditekup rapat ke leher aku, kemudia ke bibir aku. Gunungnya di rapatkan ke dada leper aku. Aku jadi tak keruan.

Kedua dua kami baring di atas katil di bilik entah sapa sapa. Pertama kali aku merasa nikmat sebegini, teruna aku dikorbankan untuk teruskan legasi makhluk yang sama macam umat bumi. Selesai cium, kami gigit, selesai gigit, kami cium balik, ditambah dengan jilat dan hisap. Kedua dua dah sampai ke dunia ciptaan sendiri. Selesai foreplay, aku tusukkan 'adik' ke dalam 'gua' dia. Menjerit. Sedap barangkali. 

Malam tu aku sudah tak peduli lagi apa yang terjadi. Aku dan Lynas si alien terus terusan kecapi nikmat maksima.Sampailah ke klimaks, aku berikan Lynas benih untuk dia bawa pulang ke Xeus.

Besok pagi nya aku terjaga. di katil lain, bilik lain. Aku buka tingkap, nampak oran ramai, semuanya normal.
Aku tengok henpon ada 23 misscall dari Bain. atas meja, ternampak satu pucuk surat.


Awak, terima kasih kerana selamatkan saya,
maaf kerana terpaksa pengsankan awak, 
saya kena betulkan keadaan yang telah kucar kacir.
bagi orang lain semuanya mimpi, 
tapi hanya awak yang tahu apa yang berlaku,
Terima kasih sebab semalam.
Sekarang keturunan Xeuz sudah ada penyambung,
keturunan kita berdua, dia bakal memimpin Xeuz.
Saya akan datang balik ke bumi untuk awak satu hari nanti.
Lynas.

5 comments:

anis madu said...

Kahkahkah! Habis kotor otak suci aku ni. Acane aku nak jawab test jap lagi ni.

Eh aku syak planet xeuz tu semua alien lesbian. Lulz.

nitnot said...

Gila kau. Imganisai kemain tang tuu yee? Kahkahkah

Mesti mizi makan tak kenyang, tidur tak lena, mandi tak basah lepastu. Asik duk teringat si Lynas. Kehkehkeh

Aqim said...

obi, lu jgn buat gua rasa ghairah woii!
celaka apa main dgan alien?

eszyamin said...

ape ni ape ni..aku flag blog sindiket komrad nanti..hadoi..

si robot comel said...

Lalalalala,kita bawah umur ni,lalalalalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...