Monday 14 January 2013

Reviu Buku : Seksi Ovari Oleh Fazleena Hishamuddin


Seksi Ovari

sinopsis:

Kau boleh menyandar pada seribu bahu kalau kau mahu

Tapi kau memilih untuk yang satu itu

Yang paling dungu

Yang buat kau bersandar sambil airmata kau jatuh bertalu dan hati kau pecah beribu.








kata aku:

aku membaca buku ini di tengah-tengah kesibukan khalayak ramai.
walaupun berada ditengah-tengah khalayak ramai, aku tenggelam dengan bait-bait puisi yang berada di dalam buku ini. bagaikan hanya ada aku seorang dan bersama buku itu sahaja.
puisi-puisinya penuh dengan rasa. walaupun aku tidak mengetahui kisah sebenar di sebalik puisi-puisi ini, tapi aku bagaikan dapat rasa setiap bait ayat di dalam buku ini. :)
aku sangat suka himpunan-himpunan puisi oleh fazleena ini.
good job.
moga lepas ni ada lagi buku puisi seperti ini. :)

2 comments:

si robot comel said...

bait bait ayatnya semuanya manis :)

fazleena said...

Terimakasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...