Monday, 31 December 2012

2012 lah sangat!

awal tahun 2011
kau angkat aku, kau jaga aku,
kau tatang aku,
kau kata aku segalanya,
kau kata kau teman setia aku,
kau kata sayang untuk aku semuanya..
awal tahun..

awal tahun, 2012
kau buang aku tiba-tiba
sayang aku dekat kau , kau anggap sampah
hati aku,
kau pijak macam tahi!

apa kau fikir kau raja?
apa kau fikir semua nasib baik memihak pada kau?
atau kau ni memang bebal abadi?

cakap banyak pun tak guna
tapi aku tetap suka cakap banyak
sebab aku masih dendam


so, 2012, reset or not to reset?

5 comments:

Sang Sarigala said...

try 2013 pulak. tengok macam mana pergi dia.

LoliYYa said...

kang tak pergi memana kang susah jugak..lagi rabak kang

eszyamin said...

loliyya ni wawa rupenyer,,hye manalah menghilang si nurul wafiyyah sy sorg ni..rindu la dgn die yg dulu..

*maaf malas nk bc entri sbb sentap awak ilangkan diri

LoliYYa said...

anyonyonyo..jangan lew merajuk begitu....comelkan nama loliyya?..hahahaha

Sang Sarigala said...

siot. siap bercinta dalam komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...